Gadżety eventowe, które zostaną zapamiętane.

Gadżety eventowe to totalny „must have”, o którym należy pamiętać przy organizowaniu wydarzeń. Ich funkcja jest bardzo złożona i ma ogromne znaczenie. Odpowiedni dobór gadżetów evenowych pozwoli zbudować dobre relacje z klientami oraz będzie miłym wspomnieniem naszej marki. Firmy prześcigają się, by wybrać najatrakcyjniejsze upominki. Na co zatem należy zwracać uwagę w doborze tych odpowiednich? Zapraszamy do artykułu!

Jak wybrać idealne gadżety eventowe?

Siła upominków wręczana gościom na wydarzeniach jest niepodważalna. Od zawsze ludzie obdarowywali się prezentami w ramach sympatii, uznania czy zaufania. Jest to ceniony gest nie tylko w branży firmowej, ale również w życiu codziennym. To poprzez prezenty chętnie wyrażamy, że ktoś jest dla nas bliski i ważny. Najlepsze gadżety eventowe dla gości to takie, które są przemyślane i praktyczne. Długopisy z logo firmy? Kubki z nazwą przedsiębiorstwa? Takie upominku już dawno odeszły do lamusa i są tylko miłym wspomnieniem początków gadżetów eventowych. Dzisiaj stawiamy na ciekawsze rozwiązania, utrzymujące się w obowiązujących trendach i kierując się użytecznością.

Gadżety eventowe jako forma reklamy.

Zdecydowanie jest to jedna z najlepszych form reklamy i dbania o wizerunek firmy. Klienci uwielbiają dostawać prezenty, więc od razu budujemy pozytywne relacje. Jest to coraz bardziej popularna metoda przyciągnięcia uwagi i skierowania jej na markę. Około 80 procent przedsiębiorstw, zarówno tych małych, jak i większych wykorzystuje gadżety reklamowe, by budować dobry wizerunek swojej firmy. Jak twierdzi Michał Maciejewski, Prezes Zarządu Reklamowe24: „wykorzystanie gadżetów reklamowych w promocji firmy staje się standardem prowadzenia działań marketingowych zarówno w małych, jak i dużych przedsiębiorstwach. Z roku na rok odnotowujemy coraz większą ilość zamówień. Polacy idą za przykładem Amerykanów i inwestują w zadowolenie swoich klientów. Nasi przedsiębiorcy zaczynają rozumieć, że nieodłącznym elementem dobrego wizerunku jest dbanie o relacje ze swoimi zleceniodawcami”. Warto zatem rozważyć taką formę promowania marki.

Jaki powinien być idealny gadżet eventowy?

Najlepszy upominek to taki, który jest dany od serca. Jasne! To sprawdzi się w prywatnych relacjach. Jednak, jeśli mówimy o gadżetach eventowych, to zdecydowanie musimy postawić na 3 najważniejsze cechy:

  • jakość – czyli wykonanie produktu z dobrych materiałów,
  • estetyka – nic tak nie przyciąga uwagi, jak piękny upominek,
  • użyteczność – uwielbiamy, kiedy prezenty nie tylko leżą na półce, ale przydają nam się w życiu codziennym.

Podsumowując: „badania potwierdzają to, co od dawna podkreślamy – gadżet reklamowy powinien być przydatny i estetyczny. Najlepsze upominki to te, które są wykorzystywane przez klientów. Sam akt podarowania czegoś wzbudza pozytywne emocje, jednak, aby efekt utrzymał się dłużej, a firma była odebrana pozytywnie, trzeba zwrócić uwagę także na przedmiot, który jest wręczany. Co więcej, podarowanie klientowi ładnego produktu, który nie posiada wartości praktycznej, nie tylko nie wzbudzi dobrej reakcji, a może wręcz zaszkodzić wizerunkowi przedsiębiorstwa”.

Jakie gadżety eventowe uwielbiają klienci?

Trendy się zmieniają, a przedsiębiorstwa muszą nadążyć za obowiązującą modą. Najbezpieczniej jest zmieniać gadżety wręczane klientom co pół roku. Oznaczać to będzie, że firma nie tylko dba o swój wizerunek, ale także o kontrahentów.

  • Gadżety eco – coraz więcej osób przywiązuję dużą wagę do dbania do środowisko- i słusznie! Warto zatem postawić na to, by opakowania nie były plastikowe. Zapomnijmy o siatkach i skupmy się na biodegradowalnych materiałach. Dużą popularnością cieszą się upominki zapakowane w brązowy papier i jutowe sznurki, zamiast plastikowych wstążek. Królują kolory ziemi: zielenie, brązy, beże.
  • Oryginalne materiały – mowa tutaj o wszystkim znanych gadżetach, ale w nowej odsłonie. Np. klasyczny powerbank z wyglądu przypominający kamień, filcowe torby, okulary przeciwsłoneczne wykonane z włókien słomy czy notesy lub kalendarze wykonane z papieru, który został pozyskany z recyklingu. Postawmy na innowacyjność, ciekawy design i oczywiście funkcjonalność.
  • Spójność z marką – nieodłącznym elementem komponowania idealnych gadżetów eventowych jest fakt, że nie możemy zapomnieć o nawiązaniu do naszej firmy. Pamiętajmy, by gadżet był spójny z kolorami w logo naszej marki lub z barwami w witrynie internetowej. Może nawiązywać bezpośrednio także kształtem lub fakturą do branży, w której pracujemy. Warto zadbać o to, by bez wątpienia upominek kojarzył się z naszym przedsiębiorstwem nie tylko poprzez widoczne logo. Tu też pamiętajmy, że widoczność nazwy firmy nie powinna rzucać się w oczy na pierwszym planie. Duże nadruki nazw i loga zastąpmy niewielkimi, wszytymi metkami lub nienachalnymi formami promocji.

 

Leave a Reply